نقد ماشین

نقد و بررسی خودرو

قیمت دنا پلاس، توربو و اتوماتیک در 24 ساعت اخیر

  • ۹۳۹
دنا پلاس را می‌توان نسخه فیس لیفت دنا معمولی دانست؛ به دلیل استقبال ویژه مردم از این محصول ایرانی، نسخه دنا پلاس به صورت اتوماتیک و دنده دستی عرضه شد. با توجه به وضعیت ایران، قیمت دنا پلاس همواره در حال رو به افزایش است؛ افزایشی که موجب شده است مردم، بسیار سخت تر از گذشته، توانایی خرید این خودرو خوش خط و خال را داشته باشند. در ادامه قیمت دنا پلاس نسخه معمولی و دنده اتوماتیک را می‌توانید ببینید.

دنا پلاس

310 میلیون تومان

دنا پلاس توربو

360 میلیون تومان

دنا پلاس توربو اتوماتیک

480 میلیون تومان

دنا پلاس توربو

آیا این قیمت دنا پلاس ارزش خرید دارد؟

متاسفانه دنا پلاس با وجود قیمت زیاد، آن خودرویی نیست که بدرد مردم بخورد. یک خودرو باید از کیفیت خوبی برخورددار باشه. اما دنا پلاس از این قضیه مستثنی است؛ برای درک بهتر باید بگوییم که خودرو با کیفیت، به ماشینی گفته می شود که از پلاستیک خشک در داخل خودرو استفاده نشده باشد؛ موتور آن با بنزین معمولی ایران سازگار باشد یا به عبارتی، ایران خودرو یک محصول خوب بدون کمک گرفتن از توربوشارژ بتواند تولید کند؛ چندین سال پس از کار، به مشکل بخورد؛ گیربکس، موتور و دیگر قطعات هماهنگ باشند. بیشتر محصولات داخلی متاسفانه، یا از پلاستیک کاملا خشک استفاده شده یا هر چند هفته یک بار، ماشین باید به تعمییرگاه مراجعه شود. قیمت دنا پلاس زیاد است. به طور منطقی باید گفت نمای جلو این خودرو زیبا و دلنشین است اما دیگر قسمت این ماشین، اصلا زیبا نیست. من دنا و دنا پلاس را دوست دارم؛ اما واقعا باید اعتراف کرد که جان و پول مردم ارزشمندتر است تا اینکه به تبلیغ این محصول بپردازم. در نهایت باید گفت، مشکلات این خودرو خیلی زیاد بود که در سال‌های اخیر، ایران خودرو آن‌ها را رفع کرده؛ اما یکی از بزرگترین مشکلات، سفر کردن با این ماشین برای سرنشینان عقب است. سرنشینان عقب وقتی به یک سفر خانوادگی می‌روند، رضایتی از این خودرو ندارند؛ با اینکه پلتفرم این خودرو و سمند یکسان است، اما سمند برای سرنشین فضای بیشتری داشت.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نقد ماشین

نقد ماشین

نقد و بررسی خودرو